امید زندگی مامان و بابا

نی نی خاله سپیده رفت

1391/10/26 12:16
نویسنده : آریسا
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم...خوبی مامانی؟

عزیز دل مامان دیدی چی شد؟ناراحتنی نی خاله سپیده و عمو علی از پیششون رفت....اسمش پونه بود.

عمو علی این اسم رو براش انتخاب کرده بود.

هفته ی پیش خاله سپیده یهو دل درد شدید گرفت.بردیمش دکتر بعد از سونوگرافی فهمیدیم که فقط ساک نی نی تشکیل شده و نی نی نیست...خاله و عمو خیلی خیلی ناراحت هستن...ناراحتناراحت

من جلوی اونا عادی یودم ولی رفتم تو اتاق و کلی گریه کردم..گریه

عزیزم بیا من و تو برای خاله دعا کنیم تا دوباره زود زود نی نی دیگه ای بیاد تو دلش...

عشقم خیلی خیلی از خدا و خود تو ممنونم که پیشم هستی...

میدونم چند روزی رو کار زیاد داشتم و شما رو اذیت کردم.ولی ممنون که مراقب خودت و مامانی هستی.

دوست دارم عشقم....بوس بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)