امید زندگی مامان و بابا

روز مادر

1392/2/11 21:53
نویسنده : آریسا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم....خوبی مامان؟؟؟؟

عشقم امروز روزه مادر هست و من برای اولین بار این روز رو با تمام وجودم حس میکنم...من مادر هستم...مادر تو...الان که توی وجودم هستی با هر تکونی که میخوری بهترین و زیباترین هدیه ی تمام عالم رو بهم میدی...

من مادر شدم...من مادر هستم...نمیدونم لیاقت این اسم بزرگ و قشنگ رو دارم یا نه نمیدونم واقعا میشه به من گفت مادر یا نه ...ولی میدونم که بهت عشق میورزم...میدونم که جونم بهت بسته هست...باهات ساعت ها حرف میزنم...نوازشت میکنم...میبوسمت...هزاران ارزوی خوب برات دارم...حاضرم جونم رو برات بدم...همه ی چیزای خوب دنیا رو برای تو میخوام...میگن همه ی اینا مخصوص مادراست پس یعنی میشه گفت که منم مادر هستم...؟؟؟

خدایا ازت میخوام بهم قدرت اینو بدی که مادر خوبی باشم...هیچ وقت پیش بچه ام شرمنده نشم...هیچ وقت سرم پایین نباشه...خدایا کمکم کن بعد از تو پشت و پناهش باشم...یاورش باشم و بهش یاد بدم که تو از من هم بهش نزدیکتری...و همیشه ازت ممنون باشه که ما رو برای هم به وجود اوردی...

 

خدایا ممنون که اجازه دادی مادر باشم

 

پسرم سال دیگه به امید خدا روز مادر دستای کوچولوت رو میبوسم و بهت میگم مرسی که مادرت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)