امید زندگی مامان و بابا

تولد مامانی

1392/4/11 14:28
نویسنده : آریسا
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرسام جان خوبی مامانیییییییی.فدات بشم الهی که همیشه در حال شیطونی هستی پسری...

امروز تولد منه...هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

امسال بهترین تولد عمرم بود چون تو و بابایی رو باهم کنار خودم دارم...

بابایی عشق اول و تو غشق دوم زندگی من هستید عزیز دلم...

مرسی که هستید...

دیروز من و تو بابایی رفتیم آتلیه و یه عااااالمه عکس گرفتیم...خیلی زود عکسا رو میزارم برات نانازم

خدایا ٢٦ سالمه...همه ی چیزایی که تا حالا ازت خواستم بهم دادی...مرسی که حواست بهم هست و مراقب پسرم هستی...خدایا خیلی خوشبختم...و همشو مدیون تو هستم...

تنها چیزی که ازت میخوام سلامتی خانواده ام هست...سایه ی پدر و مادرامون هست...و حمایت خودت...

خدایا ازت میخوام غم و غصه از ما دور باشه...و پسرم با اومدنش صد برابر شادی به ما بده...

همه چیز رو سپردم به خودت که تو از همه بزرگتری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)