امید زندگی مامان و بابا

خداروشکر

1391/9/23 16:24
نویسنده : آریسا
167 بازدید
اشتراک گذاری

خدای بزرگ و مهربون ازت ممنونم واقعا ممنونم که دعاهامون رو مستجاب کردی.

خدایا شکرت که دل مامان باباهامون رو شاد کردی.

خدایا تو خیلی چیزا تو زندگی به من دادی.به جون خودت میدونم بنده ی خوبی برات نیستم ولی میدونی که لحظه ای از شکر گفتنت غافل نمیشم.

خدایا نوکرتم عاشقتم.خدایا به خدا خیلی دوست دارم.

تو که بزرگی کردی این همه چیز بهم دادی چندتا چیز دیگه میخوام.

اول میخوام دوستام الی تارا گلی یلدا نسرین زهرا یاسی حسنا و همه ی اونایی که الان اسمشون یادم نیست زود زود مامان شن.راستی دوستم رویا رو یادت نره هااااا میبرمش پیش دکتر خودم کمکش کن.افرین قربونت برم خدا.

دوما نی نی من و هما و پونه و روشا و شیما و لی لی و سوگند و همه ی اونایی که اسمشون الان یادم نیست و نی نیه نینا جون سالم و سلامت وتپل ومپل بیان بغلمون...

باشه خدا....قربونت برم اینبارم هم خواسته های بنده ی بد بد بدت رو براورده کن.خببب؟؟؟

مرسی خدا جون دوست دارم بوس بوس بوسماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)