امید زندگی مامان و بابا

سالگرد عروسی مامان و بابا

1391/11/21 11:58
نویسنده : آریسا
148 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم سلاااااااااااام....عشقم.نفسم.عمرم فدات شم الهی خیلی وقته باهات حرف نزدم..هستی و میبینی که نانازم خیلی درگیر بودم...

خوشگله مامانی حتی نشد بیام برات تعریف کنم وقتی رفتم سونوگرافی و دیدمت...خوشمزهوااااااااااای عشقم نمیدونی چه حالی بود اشک از چشمام واسه خودش می اومد دست خودم نبود وقتی دیدمت وقتی صدای قلب مهربونت رو شنیدم که قشنگ ترین صدایی بود که تا به حال شنیده بودم .......حال عجیبی بود مامان نمیدونستم چی کار کنم فقط گریه میکردم...گریهبابایی حالش خیلی بد بود اخه دکتره اجازه نداده بود بیاد داخل و شما رو ببینه کوچولوی من...ناراحتمادر جون و بابا بیرون بودن...بمیرم برای بابایی میگه گوشم رو چسبوندم به دیوار شاید صدای قلب نی نیم رو بشنوم ولی صدایی نیومد........منتظر

دفعه ی بعد میرم رشت سونوگرافی.یه جایی رو بهم معرفی کردن که اجازه میدن شوهر هم بیاد داخل..اخه بابایی هم دوست داره تو رو ببینه...خیال باطل

قربونش برم رفته یه گوشی پزشکی خریده همش میزاره رو شکمم تا صدای شما رو بشنوه....دلش کوچیکه دیگه میشناسیش که.....لبخند

راستی عشقم امروز هم جواب ازمایش غربالگریم می آد....خدا شما رو سالم و سلامت به من بده ناناز..ماچ

گلم بابایی که اومد میگم عکس سونوگرافی رو برات بزاره توی وبلاگمون باشه؟؟؟؟؟؟؟

قربونت برم میدونی امروز چه روزیه؟؟؟؟؟سال پیش توی چنین روزی عروسی مامان و بابا بود....

تشویقتشویقتشویقتشویق

یه روز خییییلللییییی قشنگ توی زندگی ما...گلکم همین موقعه ها بود که برای مراسم ظهر رفته بودیم توی سالن....میدونی که چون مهمونای ما زیاد بودن به دو دسته تقسیمشون کردیم نصفشون ناهار بودن نصفشون شام...

چقدر رقصیده بودیم...وقتی اومدیم خونه ساعت 6 و نیم صبح بود...تا خود 6 صبح تمام مهمونا بودن و مبزدیم و میرقصدیم....شب باحالی بود...

اون شب فکرش رو هم نمیکردم سال بعد شما با ما باشی مامانی...خدا رو صد هزار مرتبه شکر....قلب

مامانی بوس بوس عشقم بازم می ام باهم حرف بزنیم خب ولی الان باید برم بابا زنگ زد گفت اماده شو تا یه جایی بریم..کار داریم...من یه کوچولو با خدا کار دارم بعد میرم...تو مراقب خودت باش باباییییییییماچماچماچ

خدا جونم سلام...خوبی؟خدا جونم میدونم که میدونی منظورم چیه پس کوتاهش میکنم....دستت درد نکنه...خجالتبخاطر همه چیزی که تو این 2 سال به ما دادی و بخاطر اینکه همه جوره حواست به ما بود دستت درد نکنه...ما همچنان میدونیم که بنده های بدی برات هستیمنگران ولی تو بزرگتر از اینایی...قربونت برم مرسیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)