امید زندگی مامان و بابا

خوشکل پسر من

1392/2/23 14:31
نویسنده : آریسا
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم.خوبی؟قربون تکونات برم عزیزم.پسرم عاشقتم..همین الان هم داری تکون تکون میخوری تا مامان ذوق بکنه..

گلکم یه عااااالمه چیزای خوشکل برات خریدیم...یه عالمه لباسای ناز و خوشکل...یه دست لباس کماندویی برات خریدیم...وای نمیدونی چه باحالههههههههههه یه کفش کماندویی هم داری

 روزی صد بار قربون صدقه اش میریم..هی همه رو باز میکنم نگاه میکنم بوس میکنم بغل میکنم بعد دوباره تا میکنم و میچینم سر جاش...

بهت قول داده بودم که عکس وسایلت رو میزارم تو وبلاگت ولی مامانی خیلی هستن اگه بخوام از همه عکس بگیرم یه عالمه میشه کهههه پسر...تصمیم گرفتم وقتی اتاقت کامل شد و همه چیز رو چیدیم بعد کلی عکس بگیرم از اتاقت و بعد بزارم...باشه پسرم؟بخبخشید خب؟؟؟؟

این هفته که کلاسای بابایی تموم شه کلاس پایین تو پارکینگ مامان رو قراره خالی کنه یعنی صندلی و تخته و کامپیوتر رو ببریم اموزشگاه اونجا رو فرش بندازیم قفسه بندی کنیم تخت یه نفره ای که الان تو اتاق تو هست و ببریم پایین و یه میز تحریر بگیریم اونجا بشه اتاق کار من و بابا...وقتی میخوایم درس بخونیم میریم پایین...اگه هم مهمونی اومد که خواست شب پیشمون خواب بمونه بره پایین بخوابه...راحت تره اینجوری..

بعد اتاق تو رو اماده کنییییییم یه عالمه کار داریم برای اتاق تو عزیزم...فدات بشم یه اتاق خیلی باحال میخوایم برات درست کنیم....

عاشقتم پسرم مراقب خودت باش نانازی من....بووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)