امید زندگی مامان و بابا

آرسام ما به دنیا خوش اومدی

1392/5/15 19:33
نویسنده : آریسا
391 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووووووووووووووووووووووووووووشکلم

ناااااااااااااااااااااااااززززززمممممممممممم

عششششششششقققققققممممم

فرشششششتتتتتتتههههههههه ام

وای آرسام که تو چقدر ناز و خوشکلی..آرسام من فرشته ی کوچولوی من خوش اومدی عزیزم...مرسی که مراقب خودت و من بودی آرسامم شما یکشنبه 13 مرداد ساعت 9:20 دقیقه ی شب چشمای خوشکلت رو به من باز کردی و اولین جیغت رو که به نظر من زیباترین صدای دنیا بود رو کشیدی...

خدایا شکرت خدایا ممنون خدایا خیلی دوست دارم...از اول بارداری بد جوری هوای ما رو داشتی...خیلی مراقب ما بودی...قربونت برم خدا موقع زایمان خیلی هوامو داشتی خیلی کمکم کردی خیلی همراهم بودی

مرسی که توان اینو بهم دادی تا بهترین لحظه ی زندگیم رو با تمام وجودم حس کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)